poniedziałek, 3 czerwca 2013

Piwonie - śliczne kwiaty nawet na bukiet ślubny.

Witam Was ciepło i słoneczne, może takie powitania przywoła słońce i ciepło w pogodzie:-)

Piwonie to większości byliny, choć niektóre z gatunków to niewysokie krzewy. Są to rośliny o liściach sezonowych i o przecudnej urody kwiatach. Kwiaty są barwy białej, różowej, purpurowej, ponoć występują również żółte, choć rzadko. Ja nie wiedziałam, szkoda:-( Są i dwubarwne, pełne kwiaty, o których mówi się mieszańce.
Wszystkie te kwiaty, z którymi ja miałam do czynienia są pachnące i większość z gatunków właśnie taka jest:-)
Kwiaty pojawiają się na koniec maja, choć jak to w naturze, wszystko zależy od pogody:-)
Ja postanowiła zrobić bukiet z tych właśnie kwiatów, jako bukiet ślubny czy bukiet a właściwie bukiecik na prezent:-)

Tak się przedstawia, bukiet z samych piwonii:-), a niebawem zapraszam na film z tworzenie tegoż właśnie bukietu.


Pozdrawiam wszystkich bywalców mojego bloga i nowych gości:-)
Barbara

2 komentarze:

  1. ale piękny! małe jednak jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba:-)
      Czasem mniej znaczy więcej, znaczy ładniej:)
      I jest już obiecany krótki film, jak w prosty sposób można zrobić taki bukiet z piwonii. Film jest dostępny na moim kanale:-) I niebawem wstawię go również na bloga:-)
      Pozdrawiam:-)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...