piątek, 19 sierpnia 2016

Pomarańczowany bukiet ślubny


Niestety, od dłuższego czasu nie dysponuje na tyle czasem, żeby systematycznie tu zaglądać
i zapisywać kolejne wirtualne strony mojego bloga.

Jednak w minionym tygodniu udało mi się zrobić kilka zdjęć ostatniej mojej pracy.
powiedzmy, że to przód




Bukiet ślubny w tonacji pomarańczowej, jak widać na zdjęciach:-).
Wcześnie rano udania się na giełdę, chciałam mieć w czym wybierać.
Wiązanka swoimi barwami bardzo ładnie dopełniała uroczysty charakter chwili i wspaniale podkreśliła urodę Panny Młodej.



a tu nazwijmy rzut z góry:-)








Niestety, z powodu małej ilości czasu nie dałam rady nakręcić filmu:  krok po kroku
z tworzenia tej kompozycji.

Jest jednak szansa, że niebawem uda mi się zaprosić Was na film jak zrobić kompozycję
z wykorzystaniem kuponów lotto.

Cóż ubolewam nad tym, że coraz częściej Młodzi wybieraj wszytko inne, zamiast kwiatów. Trzeba  próbować odnaleźć się w tym i mimo wszystko przemycać tu i ówdzie kwiaty.

OK, ale o tym kolejnym razem.
 
lekkie zgięcie mikrofonu




Wracają do dzisiejszego bukietu, są w nim trzy rodzaje róż, dwie w kolorze pomarańczowym i jedna w złamanej bieli. Niestety na zdjęciu ma zupełnie inny odcień niż w rzeczywistości.
Z kwiatów jest tu jeszcze biała eustoma.
Ponadto użyłam preparowanych liści w kolorze pomarańczowym i białym oraz kilka koralików, co widać na zdjęciu.
Kwiaty są wtykane w mikrofon florystyczny,
a jego rączka zamaskowana tasiemką ozdobną i to tyle.
Prawda, że proste;-)


Do nazwijmy kompletu została wykonana przypinka dla Pana Młodego, którą postaram się zaprezentować w najbliższych dniach.
 
Na dziś to tyle, dziękuję za odwiedziny i do "zobaczenie" przy kolejnej wolnej chwili.

Pozdrawiam
 

1 komentarz:

  1. Bukiet piękny, ale zdecydowanie zgadzam się, że w ślubnych bukietów za mało jest.. kwiatów w kwiatach. Za to wstążeczek i tiulów wiele ;)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...