środa, 10 kwietnia 2013

Już jest. Wiosna zaczęła się zadamawiać :-)

Jest, jest, jest!!!
Jeszcze temperatura nie jest szczególnie wysoka, ale już jest. Słońce częściej się pokazuje:-), a w powietrzu zaczyna czuć zapach dłuuugo oczekiwanej wiosny. Przyroda budzi się z zimowego snu:-) 
Krokusy, śnieżyczki, forsycje i wiele, wiele innych drzew i krzewów, pokazuje pąki, które już niebawem przerodzą się w kwiaty, liście i będzie cudnie:-) Co ja opowiadam, już powoli, acz do przodu robi się pięknie i obiecująco:-)
Jak co roku - WIOSNA, wiosna, wiosna!!! Nie sposób o tym nie napisać. Dusza się raduje:-) Przyroda się raduje. Ach, teraz jeszcze poproszę o więcej kresek na termometrze:-)

Krokusy na ogólnie dostępnym terenie, niestety słońca zabrakło :-(
Tegoroczne kwitnienie:-)

tu pokazuję, że jest ich więcej:-)

Za to na tym zdjęciu krokusy w pełnej krasie i w pełnym słońcu.
Niestety zdjęcie zrobione kilka lat temu.

Żeby poczuć bliskość wiosny, wstawiłam gałęzie brzozy do wody jakieś
2 wa tygodnie wcześniej i teraz widać tego efekty.
W moim domu wiosna w pełni, przyszła nieco wcześniej :-)

Postanowiłam uzupełnić jednym zdjęciem, zrobiłam ciut później niż powstał post.
Ten dywan krokusów, nie mógł być niedostrzeżony przeze mnie:-)
Cudownie to wygląda


Niestety zdjęcia nie są najwyższy lotów, to moje początki:-(, mam jednak nadzieję, że zgodnie z powiedzeniem "praktyka czyni mistrzem", z czasem będą coraz lepsze:-)

Pozdrawiam wiosennie,
Barbara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...