czwartek, 5 września 2013

Bukiet Złocieni w parasolowej kryzie.

Tak, tak cały czas mam ten sam kłopot. Nie jestem wstanie, póki co niczego w kwestii mojego blogowania zaplanować, o publikowaniu filmów nie wspomnę. Strasznie z tego powodu ubolewam. Czas ucieka, niestety nie zatrzyma się z powodu moich kłopotów komputerowych:-( A moje plany, grafik, muszę zweryfikować i nanieść zmiany:-(

Dzisiejszy bukiet został zrobiony z miesiąc temu i już zostało po nim tylko wspomnienie i te zdjęcia. No nie tylko zdjęcia, jest też nakręcony film jak go robiłam, ale niestety w obecnej sytuacji nie jestem wstanie Wam go zaprezentować. Przede mną dużo pracy. Muszę go obrobić, nagrać a później wgrać dźwięk i wszystko razem zmontować. Mam jednak nadzieję, że moje prace są cały czas w pomięci dysku? Tak się głośno zastanawiam, bo komputer tak cięęęężko mi chodzi, że nie jestem wstanie tego sprawdzi:-( Tak ogólnie to mam nadzieję, że wszystkie moje prace są nadal dostępne na moim dysku.

OK, koniec tego biadolenia i miałczenia.

Tak wyglądał bukiet ze złocieni na "parasolowej" krycie.
Kryzę nazwałam tak, bo mi się kojarzy właśnie z parasolem:-) A Wam?
Poza złocieniami, został użyty:
asparagus,
ruskus (to zielone dodatki - liscie),
a w kryzie są wysuszone, farbowane źdźbła trawy,
farbowane liście i gałązki suszonej trawy
i farbkowane liście z drzewa. Trudno mi teraz powiedzie co to było za drzewo.
Całość została zakupiona na giełdzie kwiatowej, ale z tego co ostatnimi czas zauważyłam takie suche, farbowane rośliny, czasem można kupić w sklepach typu: OB, CASTORAMA, czy w Supermarketach itp. Trudno powiedzieć dokładnie gdzie teraz mogą być. Zawsze jednak, śmiało można je zastąpić naturalnym trawami i liśćmi, których teraz mamy pod dostatkiem:-)

Kryza został zrobiona przeze mnie, a cały proces będziecie mogli zobacz (mam taką nadzieję) niebawem na moim kanele YouTube, gdzie już teraz Was gorąco zapraszam. Możecie zobaczyć wszystkie dotychczas prezentowane moje instrukcje:-)

Pozdrawiam wszystkich, póki co jeszcze letnią porą:-),
Barbara

4 komentarze:

  1. Ładny bukiet. Taki w jesiennych klimatach;-)
    Pozdrowienia i udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak pomyślałam, jak wstawiłam te zdjęcia, a niby lato jeszcze:-)
    Również pozdrawiam i Wam też miłego życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kompozycje kwiatowe robisz, też się uczyłam florystyki .....
    Ale nie ma komu robić takich cudeniek ..... teraz z florystyki przykleiłam
    się do masy solnej :D Ale pięknie to robisz , masz talent ;)
    solniczkaart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj raz jeszcze soliniczkaart:-) Straszynie się cieszę, że znalazłaś chwile na odwiedziny i nawet ślad po sobie zostawiłaś, to miłe:-) Z tym co piszesz to niestety trochę tak jest, myślę, że to po części związane jest z zamożnością naszego społeczeństwa, znaczy się nie jest aż tak zamożne, żeby mogło sobie pozwolić, na coś więcej:-( To się zmienia, jednak baaardzo powoli.
      Pozdrawiam cieplutko:-)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...