wtorek, 24 września 2013

Kolorowa jesień. Liście lecą z drzew.

Na początek, muszę się wytłumaczyć, dlaczego dawno tu nic nie pisałam, a przede wszystkim nie dodałam filmu:-(. Niestety, ale powód jest wciąż ten sam. Moje kłopoty z komputerem wciąż trwają, teraz już jakoś pracuje, ale nie na tyle żeby pociągnąć pracę z montowania moich filmów:-(. Postanowiłam więc, że co prawda filmu jeszcze nie opublikuję, jednak żeby nie było, że zapomniałam o moich roślinkach i nie tylko, że napiszę i wstawić kilka moich, można już śmiało powiedzieć archiwalnych zdjęć, z pracą jaką swego czasu robiłam dla mojej uczelni, którą już dawno skończyłam, ale czasem mam z nią kontakt:-)
Widziana z przodu, a wystawiona w holu uczelni

Jest to praca nawiązująca do ... Jesieni, oczywiście:-)
Robiłam ją naprawdę dawno temu, więc dziś pewnie zrobiłabym ją zupełnie inaczej i myślę sobie, że dużo lepiej:-) No tak, bo mam taka nadzieję, że jednak, z czasem rozwijam się w tej tematyce i moja wiedza jest coraz większa, to i praca powinny być lepsze:-)


 
To są dynie raczej z tych ozdobnych




Tak czy inaczej, praca ta wystąpiła pod nazwą, którą uczelnia nadała, przedstawiam:
"Trzy siostry"- Kukurydza, Dynia, Fasola.

Rzut z góry:-) trochę wygląda jak bałagan











Najszybciej można rozpoznać kukurydze i dynie, fasolę też jak się dobrze przyjżeć:-).
Jednak jeśli chodzi o kukurydzę, to jest tu zarówno kukurydza pękająca, czyli znana przez większość jako popcorn i to są między innymi te kolby o ciemnych nasionach, ale jest też tu kukurydza, nazwijmy to zwykła, żeby nie mieszać i się nie wymądrzać:-), tyleż że już nie nadaje się do gotowania, bo ma twarde nasiona:-(, za to będzie się nadawać do posiania ją po zimie:-)
Ponad to ten jakby płotek z pionowo ułożonych pędów, to są pędy kukurydzy:-) oraz te sterczące kwiatostany, też są kukurydzy:-) Sporo tej kukurydzy w mojej pracy:-)
Gdzie nie gdzie widać na tym jakby płocie, strąki fasoli, podstawa tej pracy też jest wyklejona strąkami fasoli, a dodatkowo pomiędzy powtykanymi kolbami kukurydzy wysypałam nasiona fasoli, których kilka też można zobaczyć przy dyniach:-)

Jakie macie skojarzenie widząc coś takiego?;-)

Pozdrawiam ciepło,
Barbara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...