poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Jak zrobić butonierkę z jednego kwiatka? Przypinka z różowego goździka.

Witam,
Butonierka, przypinka to ozdoba dla panów, wpinana w klapę marynarki:-) Najczęściej jest wpinana z okazji ślubu, zarówna przez Pana Młodego, jak i jego świadka, czy drużby. Często można też spotkać się z taką ozdobą u taty Państwa Młodych bywa, że męska cześć gości również dostaje takie ozdoby w klapę.
Dziś spóźniony film z instrukcją, jak zrobić chyba najprostszą butonierkę, przypinkę.
Spóźniony z dwóch powodów. Po pierwsze, długa przerwa w publikacjach moich filmowych instrukcji "jak ja to robię", a po drugie to... Film jest już na moim kanale YT od tygodnia. Tak, tak cały tydzień już sobie tam hula, a ja dopiero teraz dzielę się tym wydarzeniem na blogu:-(.
Na usprawiedliwienie, mam tylko to, że miałam kłopoty z internetem:-(, wciąż mam, ale już nieco mniejsze:-)
Dlatego żeby dłużej nie przeciągać, zapraszam na sens.

Proszę rozsiąść się wygodnie, kliknąć w obraz i oglądamy:-) -->







Pozdrawiam wszystkich oglądających i odwiedzających mojego bloga:-)
Barbara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...