wtorek, 6 sierpnia 2013

Storczyki, jak im nie ulec? :-)

Witam po niezaplanowanej przerwie:-(
Moje storczykowe królestwom mam na oknie i w jego okolicy:-)
Miejsca mam co prawda i niestety niewiele, ale co tam. Jaka to radość gdy kolejny raz zakwita mój storczyk. A jaka niespodzianka jak zakwitnie, gdy kupi się storczyka za niespełna 5 zł, zupełnie pozbawionego kwiatów i pędów kwiatowych. I wtedy zadaję sobie pytanie: Zakwitnie czy nie zakwitnie? A jak zakwitnie to jaki będzie kolor? Czy już mam taki, czy może tym razem trafił się w nowych / innych kolorach?
Okno opanowane przez storczyki:-)
Jak do tej pory, zawsze zakwitają, a trafia się różnie, czasem nowe kolory a czasem się powtarzają. Tak czy inaczej, radość za każdym razem WIELKA:-)
Moje cudeńka, te które aktualnie kwitną:-). Choć są wśród nich takie które kwitną nieustannie:-)


Zbliżenie na jednego z wielu, skąpanego w słońcu:-)







Blado różowy storczyk - Phalaenopsis. To jedna z moich niespodzianek, kupując pojęcia nie miałam co z niego będzie i czy w ogóle coś. Cudowna nagroda.
Jak widzicie warto kupować  i zajmować się nawet takimi wydawałoby się mizerotkami, one podtrawia się odwdzięczyć:-)



Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i przyglądających się moim poczynaniom:-)
Barbara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...