sobota, 6 lipca 2013

Jak zrobić bukiet z kwiatów z dodatkiem cukierków Ferrero Rocher.

Witam,
Zgodnie z zapowiedzią donoszę, że film z instrukcją, jak ja robię bukiet z kwiatami z dodatkiem cukierków jest już na moim kanale YT.
Dla ułatwienia również tutaj prezentuję ów film. Zapraszam na seans (kliknij w obraz):

Dodam jeszcze kilka słów do tego filmu.:-) Pewnie część z Was już na taki pomysł wpadła, chodzi o to, że jeśli przygotujecie sobie dłuższe druciki do łodyżek Ferrero Rocher, to również będzie można je zastosować z bukiecie robionym w ręku:-)
Gdyby się okazało, że po odwróceniu gąbka z powtykanymi kwiatami i cukierkami jednak Wam wypada, bądź może wypaść, to proponuję wziąć kawałek drucika i przewlec go pod bukietem, przebijając się przez tą gąbkę, tak aby był tuż przy krawędzi rożka i aby ten drut wystawał z obu stron na tyle długi by można było jego końce ze sobą połączyć skręcając tak by ściskał nasz rożek.
Podejrzewam, że to co tu teraz próbuję napisać jest dość pokręcone:-( i możliwe że nie do końca zrozumiałe:-(. 
Jak tylko uda mi się coś zorganizować i zrobić zdjęcie to zaprezentuję Wam o co mi chodzi:-) 

W bukiecie wykorzystałam:

pojedyncze kwiaty złocienia                                     pojemnik z wodą
gipsówkę                                                                drucik
asparagus                                                              folię przeźroczystą
Ferrero Rocher 3 sztuki                                           taśmę florystyczną, maskującą
gotowy rożek                                                          sekator, nożyce, nóż
gąbkę florystyczną                                                  i... DOBRY HUMOR :-)



A ponadto:-), oczywiście zapraszam również na inne moje filmy, z cyklu jak ja to robię, tutaj :-)

Piszcie jakie są Wasze wrażenia i opinie. A może chcecie coś zrobić, a nie bardzo wiecie jak się do tego zabrać, napiszcie wspólnymi siłami znajdziemy rozwiązanie:-)

Pozdrawiam wszystkich gości,
Barbara

2 komentarze:

  1. lubię tę stronę pozdrawiam i wszystkiego najlepszego z okazji świąt WIELKANOCNYCH.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Nieznajoma / Nieznajomy, miło mi bardzo:-)
      Pozdrawiam po Świątecznie

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...