czwartek, 4 lipca 2013

Zapowiedź bukietu z kwiatami i cukierkami Ferrero Rocher

Witam bardzo ciepło:-)

Dziś wprowadzenie do filmu jaki niebawem zaprezentuję na łamach mojego kanału YT. Chodzi o bukiet    z kwiatów, ale z dodatkiem czegoś słodkiego. Takie połączenie coś dla oka i dla ciała:-)

Bukiet jest zrobiony w rożku, który jest gotowy do kupienia. Jak kupowałam na giełdzie kwiatowej, ale myślę, że w niektórych kwiaciarniach i sklepach kwiatowych też się znajdzie. Można też poprosić osobę    w kwiaciarni czy dałoby radę zamówić u niej taki rożek. Myślę (mam taką nadzieję), że kwiaciarnie będę pomocna:-)

Bukiet wygląda tak, niestety zdjęcia sugerują, że bukiet jest bardzo zielony:-( Donoszę, że jest to niestety zniekształcony obraz, bukiet w rzeczywistości był bardziej bordowo - biały, niż zielony:






Prezentowane zdjęcia to jeden i ten sam bukiet, pokazany z różnych stron. Miałam nadzieję, że w końcu uda mi się tak uchwycić, że kolorystyka będzie zbliżona do tego jak wyglądał w realu. Jak widać z kiepskim skutkiem:-(


















Mam jednak nadzieję, że zachęciłam Was do zrobienia takiej kompozycji oraz do obejrzenia filmu jak ja go robiłam, który wkrótce na moim kanale YT, i z tego miejsca serdecznie zapraszam i zachęcam to zrobienia: Bukietu w rożku z kwiatami i cukierkami, czekoladkami Ferrero Rocher:-)

Pozdrawiam wszystkich gości,
Barbara

2 komentarze:

  1. Jej jaki on śliczny <3 I do tego czekoladowy <3 omomom ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba:-) Pocieszające jest to, że pomimo tak kiepskiego zdjęcia, znajduje miłośniczki/ków:-)
      Pozdrawiam i dziękuję za pozostawienie śladu:-)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...