poniedziałek, 24 lutego 2014

Dekoracja kwiatowa ze świecą, na stół.


Ooo, jak mnie tutaj daaawno nie było:-(
Niestety jakoś tak niechcący wyszło, w sumie mam kilka materiałów do zaprezentowania w moim archiwum, ale jakoś ciągle się nie składa, a tu niebawem będzie rok jak istniej blog. Jak ten czas szybko płynie:-(
Cóż koniec tego marudzenia:-)

Przedstawiem, mój niedawno opublikowany na YouTube sposób wykonania, bardzo prostej dekoracji na stół ze świecą na samym jej środku:-)
http://www.youtube.com/watch?v=_jmUPwAUhpQ

Jak tylko uda mi się zrobić kilka zdjęć, odnośnie kilku drobiazgów użytych w owej kompozycji, to czym prędzej je tu dodam:-) Mam na myśli np. pinfoldery, które dziwnie się nazywają, a służą do mocowania gąbki florystycznej w naczyniach, szczególnie płaskim. Podam sposób jak / czym je można, w bardzo prosty sposób zastąpić.

Pozdrawiam,



2 komentarze:

  1. Oj, faktycznie długo kazałaś na siebie czekać;-)
    Ciekawa jestem bardzo czym zastępujesz pinholdery?
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Florentyno:-)
      A mam taki jeden może dwa sposoby, ale podejrzewam, że dla Ciebie nie będzie to odkrywcze:-)
      Postaram się po niedzieli zaspokoić Twoją ciekawość i być może kilku innych obserwatorów:-)
      buźka

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...