czwartek, 21 marca 2013

Wiosna, wiosna, ach to Ty



Wraz z nadejściem wiosny, nadszedł czas na "wejście" mojego bloga. Mam nadzieję, że uda mi się prowadzić go ciekawie, systematycznie, a przede wszystkim sympatycznie. Główną tematyką będzie świat roślin, a szczególnie kwiaty i florystyka. Blog ma być uzupełnieniem filmów, które prezentuję na swoim kanale YouTube. Na blogu podzielę się moimi doświadczeniami z uprawy storczyków oraz innych roślin. Przede wszystkim jednak liczę, że uda mi się zarazić innych moją pasją do tworzenia dekoracji florystycznych i obcowania z naturą. Czas pokarze jaki kierunek obierze moja blogowa przygoda, wszystko przed nami.

Zapraszam do czytania, komentowania i niech miło płynie czas. Tym milej, że tu byliście, jesteście i mam nadzieje będziecie.

Niestety w tym roku zima mocno się u nas zadomowiła, jednak myślę, że tak jak mój nieśmiały krok w blogowaniu w końcu został poczyniony, tak i wiosna pokaże śmielej swoje uroki i zapomnimy o zimnie i śniegu. Czego wszystkim nam życzę.
A tymczasem proponuję posłuchać wiosny w piosence i może ją przywołamy.



Pozdrawiam,
Barbara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...