czwartek, 28 marca 2013

Wiosna, wiosna gdzieś Ty?



Szukam i szukam i ...:-) 
Póki co temperatura za oknem, w żaden sposób nie kojarzy mi się z wiosną, upragnioną wiosną!:-( 
Pojawiają się jednak mikroślady:-). To przyroda, roślinność o niej przypominana:-)
Wszystkie moje bazie jakie do tej pory wykorzystuję w pracy są zebrane w tym roku! A przecież to jeden z tych zwiastunów, które mówią o nadchodzącej wiośnie:-)

Wiosna, choć taka delikatna, to jednocześnie taka silna. Znaleziona pod pokrywą śniegu, nic sobie nie robi z tej białej zimnej „pierzynki” i wyjątkowo niskich temperatur, jakie mamy w tym roku:-(

Ten ślad wiosny na zdjęciu mam do mojego kolegi Grzegorza. W jego ogrodzie pokazały swoje oblicze ranniki.
Grzesiu dziękuję Ci bardzo, ten obraz nastraja mnie pozytywnie.
Patrząc na te kolory i udając, że nie ma śniegu, robi się jakoś milej, czyż nie?:-) W końcu skoro ranniki dają radę, to i ja dam radę i doczekam w końcu prawdziwej, upragnionej wiosny!:-)

Życzę wszystkim  coraz to nowych oznak wiosny.
I byle do wiosny;-)
Pozdrawiam wiosennie i słonecznie:-)
Barbara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...